عشق

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

چـه متــاع عظـیـمــی ست عـشـق ...

 

و چـه مــوهـبـت کبـیــری ست...

 

دلی که از حـادثـه ی عـشق شکـستـه بـاشد 

 

و چـه نـعـمـت عــزیــزی ست...

 

چـشمی کـه از دیـدار عشقی تـَر شده بــاشـد

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت12:37---3 فروردين 1395
من بركه اي آرام بودم
تو كودكي بازيگوش
يك سنگ پراندي رفتي
يك عمر آشفته شد حالم
............................. ...
سلام عیدت مبارک
پاسخ:سلام ممنون ،عید شما مبارک.


مهرزاد
ساعت10:08---28 اسفند 1394
ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﻫﻤﻪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﻘـﺪﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ

ﻧﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﻦ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﻨﻦ ﻭ ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﻥ ﺩﻭﺑـﺎﺭﻩ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺸﻦ...!!!
........................................................ ............. . ........ . ..
سلام.حالتون خوله؟امیدوارم سال خوبی در انتظارتون باشه .
پاسخ:ممنون همچنین


مهرزاد
ساعت11:59---21 اسفند 1394
حسادت میکنم ..... به صــــــــــــــــــدای رعــــــــــــــــــــــد و برقآسمــــــــــــــــــــــــ ان چـــه راحت دردش را فریــــــــــــــاد میزنــــــــــد...................,,,........ ..................................................سلام .خوبی؟من از بس تو وب لوکس بلاگم کسی تحویلم نگرفت برگشتم وب میهن بلاگم .با همین ادرسی که برات کامنت گذاشتم لینکم کن و خبرم بده ..هنوز وبت تو لینکای هر دو تا وبم هست.اگه با این آدرس لینکم که هیچی اگه نیستم و تمایل داشتی لینکم کن و بهم خبر بده.وب فعالم همین وب میهن بلاگمه فقط همینو لینک کنی کافیه .ممنون میشم اگه هم نمیخوای هم بهم بگو.منتظرتم.بای

مهرزاد
ساعت21:24---15 اسفند 1394
تمام قند های دلم را
برای کسی آب کردم
که همیشه چایش را
تلخ میخورد
==================
سلام حال شما؟ ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام ممنون


مهرزاد
ساعت19:46---25 دی 1394
♣️ﮔـﺮﮔـﻬـا ﺭا ﺭاﻡ ﮐـﺮﺩﯾـﻢ ♣️

♛ﺗـا ﺳـﮓ ﺷـﻮﻧـﺪ♛

♚ول‍ــی ﺣـﻮاﺳـﻤـاﻥ♚

✠ﺑـﻪ ﮔـﻮﺳـﻔـﻨـﺪ ﻫـا ﻧـﺒـﻮﺩ ڪ‍ہ✠

✘ﺑـﺮاﯼ ﺧـﻮﺩ ﮔـﺮﮔـﯽ ﺷـﺪﻩ ب‍ــودﻧــﺪ ...✘

پاسخ:عالی


مهرزاد
ساعت18:30---15 دی 1394
گلویم را همان بره ای برید که

عمری برای محافظت از او گرگ ها مرا دریدند
پاسخ:♥✿


*-*
ساعت13:49---21 آذر 1394

با هم قدم می زدیم. به رودخانه رسیدیم.من پل شدم تو به آنسو رفتی..............................به تاوان دل شکسته ام هزاران دل خواهم شکست. گناهش پای کسی که دل مرا شکست.-..............................سلام همبلاگی عزیز و .محترمم.آخه تو کجایی چرا رخ نمی نمایی؟از اون کامنتای خوشگلت ما رو محروم می نمایی؟


021
ساعت13:48---21 آذر 1394

سلطان داريوش:

چنان بريدم از خودم كه از هواي تو پرم...
كه با نفس كشيدنم از تو شكست ميخورم.


پاسخ:ممنون از حضورتون


*-*
ساعت13:28---20 آذر 1394

دل بری کنم می گن اینو رو باش

می گیم به ما نمی خوری می گن اعتماد به سقفو...

به هر کس و نا کسی دوست دارمو خرج نمی کنم

دوستت دارم ماردم به تمام اندازه ی زن ها و دخرتایی که نمی شناسم

پایاهت بوسه ای خواهم زد نه به این امیدی بهشت است به امید آن که من روم جهنم تو باشی در بهشت.


یاسر
ساعت11:37---11 آذر 1394
من از آن کافه ی زیبای چشمانت طمع دارم
که هر صبحی بریزد، قهوه در فنجانِ اشعارم

تمامِ شب فقط در وصفِ چشمان تو میگویم
چرا که جز نگاهِ تو، نمی گنجد به پندارم

نمیدانم که میدانی پس از هر شب بخیرِ تو
به چشم بسته ات، مانندِ شب بندی گرفتارم ؟

به شبهای سیاهِ من، امیدِ صبح فردایی
که از شوقِ نگاهت، تا سحر افسون و بیدارم

من از غیرت، چنین نیلوفرانه بر تو می پیچم
که بینِ چشمِ نااهلان و اندامِ تو، دیوارم

بخواهی یا نه، من هر لحظه بر دورِ تو میگردم
به دورِ نقطه ی اوجِ خیال خویش، پرگارم

چه ها گویم من از عشقِ فروزان تو در این دل
که من قدرِ تمام دوستی ها، دوستت دارم

بیا شیرین کن اشعار مرا با طعمِ لب هایت
که من از هر غزلخوانی دگر، غیرِ تو بیزارم

مرا مهمانِ خوشبختی کن از آن قهوه ی چشمت
که من بیش از شنیدن های تو، مشتاقِ دیدارم


*-*
ساعت16:08---24 آبان 1394
ظهر سوار تاکسی بودم بعد راننده با ماشین پشتی دعواش

شد پیاده شد گفت : من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد!

طبق آخرین اخبار رسیده تمامی اساتید ادبیات به صورت دسته جمعی

خودکشی کردن!!!!!!


samaneh
ساعت17:59---26 مهر 1394
✘☜لعنــــــــت بــه دنیـــــــایـــــے کــــــه بــــــــراے

↩ عــــــــزیــز ↪ شــــــــــــــدن

یــــــا بـــــــایــد دور بــــاشــــــے

یــــــا تـــــــوےگــــــــور بــــاشــــــے☞


مهرزاد
ساعت22:06---18 مهر 1394
آنکس که بهشتِ زندگی را برایت جهنم کرده
مجبور است متقاعدت کند که:
«بهشت جای دیگری است»



kati
ساعت14:51---16 مهر 1394
آنقدر بی تو در این شهر خرابم که نگو
انقدر دوری تو داده عذابم که نگو
مثل یک پیچک غمگین شده از رفتن تو
تا بیایی همه جا در تب و تابم که نگو
فکر کردی بروی مثل تو آرام شوم؟
به خدا کوره ی سوزان و مذابم که نگو
ناگهان دست به دامان خرافات شدم
آنقدر دلخوش آن وقت جوابم که نگو
خنده دارست ولی عشق کجا عقل کجاست
دل پشیمان شده ی درس و کتابم که نگو
با تو انگار شب و روز خدا مال منست
بی تو آنقدر تهی مثل حبابم که نگو
دوست دارم همه ی فاصله ها کم بشود
توی آغوش تو آنقدر بخوابم که نگو...


kati
ساعت14:51---16 مهر 1394
bebakhshid azizam ye modat naboodam
پاسخ:خواهش عزیزم،ممنون از کامنتای زیبات


kati
ساعت14:50---16 مهر 1394
عایا یوقت زشت نباشه - پدر شوهرم واس اینکه دمپائیا شوهرم اندازش بشه با قیچی جلوشو قیچی کرده!!!!
اخه کفش و دمپایی اگ بزرگم باشه از عقب نه از جلو -
داعش بیا منو بخور


kati
ساعت14:50---16 مهر 1394
روبروی دریا ایستاده بودیم

تو خیره به جزر و مد دریا

من خیره به جزر و مد گیسوان تو

تو دریا زده شدی

من از دریا زده…


samaneh
ساعت14:53---12 مهر 1394
برای رسیدن به قله موفقیت میبایست در زندگی سه کلمه را فراموش کرد :

نمیتونم

نمیدونم

نمیشه

توانایی هر کاری رو که بخوای خدا بهت میده

دانایی هر چیزی رو که بخوای میتونی کسب کنی

انجام هر کاری رو که بخوای خدا برات ممکن میکنه

پس میتونی

میدونی

میشه…


مهرزاد
ساعت20:03---7 مهر 1394
تنهایی
چیزهای زیادی
به انسان می آموزد
اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم …


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت11:08---7 مهر 1394
هـــــــــــــــــــــــــیچکس بـــــــــه یــــــــــادم
✔نیستـــــــــــــــــــ
همیــــــــــــن کـــــــــــه از
دنـــــیا بـــــــــــرم زیـــــــر عـــــــــکسم مینــــــــویسن همیــــشه بــــــــه یــــــادتیم


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت11:07---7 مهر 1394
ـمـیـشًٍـٍـٍٍـٍـٍـًـًـًٍــٍٍـ ًـًًـه ، پُخًٍـٍـٍٍـٍـٍـًـًـًٍــٍٍـًـًً ـته تـــر نـمیـًٍـٍـٍٍـٍـٍـًـًـًٍــٍٍـًـ ًًشی
گًٍـٍـٍٍـٍـٍـًـًـًٍـــّـّـّّ ـّّـّّّـّّّـّّّّـّّّّٰٰٰٰٰٰٰٰٰ ٍٰٰٰٰٰٰٰٰٰــٍاهــی ، میسـًٍـٍـٍٍـٍـًٍــٍٍـًـًًـوزی و .. تـًٍـٍـٍٍـٍه میگیری!


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت11:01---7 مهر 1394
– – – – – – – – – – ✘ – – – – – – – – – ➜
����ﺑَـــﺮﺍﻢْ ﻣــُﻬِــﻢِ ﻧــﯿــسٰ
ﭼِـــــﻪْ ﮐَﺴــﯽْ ﺟــٰﺎمْ ﺭُو تــوُ ﻗَﻠــﺒِــتْ مـیـگیـرِهْ ��
ﭼُـــﻮﻥْ ﻣـﯿـدونَـم‌ْ ��
ﭘـَـﺲ ﻣـٰﺎﻧـﺪﻩْ ﻫٰﺎﯼٖ ﮔُــﺮگــْ ﺭُو ��
ﻓـَﻘَـﻂْ ﺳـَـﮓْ ﻫٰـﺎ ﻣﯿـﺒَـﺮ‍َﻧـﺪ ْ ����
بعله اینجوریاس
– – – – – – – – – – ✘ – – – – – – – – – ➜


samaneh
ساعت15:29---4 مهر 1394
✍گُـفتـم : رِفـیقیم؟
گُـفــت:آرِه➣
✍گُــفــتـم:یِـڪ سال؟
گُفــتـ:نَهـ➣
✍گُفــتم:تاآخَرِعُمـر؟
گُـفت:نَهـ➣
✍گُـفتم:تاقیامَـت؟
گُـفت:نَهـ ➣
✍گُفتـم:پـَس تـاِڪی؟
گُـفت:رِفاقـَتِ ماتا نَدارِهツ .
. سلامتیت رفیق.....


samaneh
ساعت22:06---29 شهريور 1394
❤مــن❤
اخـــم کردن تـــو رو
به خنـــدیدن با کســی دیــگه عوض نمیکــنم…
❤مــن؛❤
روزای سخــت با تـــو رو
با روزای خــوب کنار کســی دیگه عــوض نمیکــنم…
❤مــن؛❤
حـتی نداشــته هایــت را
با داشتــه های کسـی دیگه عــوض نمیکنــم…
❤مــن؛❤
حتــی اگه نباشــی هم
جاتـــو با کســی عوض نمیکنــم…


مهرزاد
ساعت18:04---27 شهريور 1394
شنیده ام
موی بلند
زنان عاشق را زیباتر می کند
برای همین است
موهایم را کوتاه کرده ام
این وصله ها
به آغوش تنهایی من نمی چسبد



ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:17---26 شهريور 1394
معرفت جاه و مقام نيست به هر کس ندهند
معرفت راه و مراميست که به هرکس ندهند
معرفت عشق خدائيست به هر نفس ندهند
معرفت بذر نشکفته عشقيست به نا رس ندهند


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:17---26 شهريور 1394
در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگیست ، ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت میشوند


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:16---26 شهريور 1394
هرگز این چهار چیز را در زندگیت نشکن :اعتماد، قول، رابطه و قلب؛ زیرا اینها وقتی می شکنند صداندارند، اما درد بسیاری دارند.وخداوند تقاص گیرنده این شکست هاست...


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:04---26 شهريور 1394
ل بری کنم می گن آقا رو باش

می گیم به ما نمی خوری می گن اعتماد به سقفو...

به هر کس و نا کسی دوست دارمو خرج نمی کنم

دوستت دارم ماردم به تمام اندازه ی زن ها و دخرتایی که نمی شناسم

پایاهت بوسه ای خواهم زد نه به این امیدی بهشت است به امید آن که من روم جهنم تو باشی در بهشت.


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:03---26 شهريور 1394
اده كه باشى....شال گردنت را به او ميبخشى....بربرى داغ پاييز واقعا عشق بازيست. ..ادم هاى ساده را دوست دارم...بوى ناب ادميت ميدهند...ساده كه ميشوى فرمول نميخواهى...ايكس توهميشه مساوى ايگرك است...درگير راديكال وانتگرال نيستى...هرجايى به سادگى محاسبه ميشوى...ساده كه كه ميشوى حجم ندارى...جايى نميگيرى...زودبه ياد مى آيى و دير از خاطرميروى...
ساده كه ميشوى كوچك ميشوى توى دل هركسى جا ميشوى...


غریبه
ساعت13:29---26 شهريور 1394
ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ:


ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ

ﺑﺪﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻭ ﺁﯾﻨﺪﻩ

ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ . . .


mehrzad
ساعت13:16---26 شهريور 1394
با هم قدم می زدیم. به رودخانه رسیدیم.من پل شدم تو به آنسو رفتی..............................به تاوان دل شکسته ام هزاران دل خواهم شکست. گناهش پای کسی که دل مرا شکست.-..............................سلام همبلاگی عزیز و .محترمم.آخه تو کجایی چرا رخ نمی نمایی؟از اون کامنتای خوشگلت ما رو محروم می نمایی؟

غریبه
ساعت13:10---26 شهريور 1394
نگران آینده نباش
چون خدا زودتر از تو ، آنجاست ...


Ar@sh
ساعت19:16---25 شهريور 1394
اگه ((بهشت زير پاي مادران است))
عرضم به خدمتتون امروز سه بارگوشيم رفت بهشت :||||||


Ar@sh
ساعت19:14---25 شهريور 1394
ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﻭﺭ ﻫﻢ ﺷﺎﻡ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﻏﺬﺍ ﭘَﺮﯾﺪ ﺗﻮ ﮔﻠﻮﻡ؛
ﺁﺏ ﺳﺮ ﻣﯿﺰ ﻧﺒﻮﺩ ﺭﻓﺘﻢ ﺁﺏ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﭘﺎﺭﭺ ﺁﺏ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﯿﺎﺭ
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ : ﺳُﺲ ﺳﺎﻻﺩ ﻫﻢ ﺑﯿﺎﺭ
ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺑﺰﺭﮔﻪ : ﺑﺒﯿﻦ ﺗﻮ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺳﺒﺰﯼ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﯾﻢ
ﺧﻮﺍﻫﺮ ﮐﻮﭼﯿﮑﻪ : ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﻧﻮﻥ ﺑﯿﺎﺭی


samaneh
ساعت11:45---24 شهريور 1394
❤مــن❤
اخـــم کردن تـــو رو
به خنـــدیدن با کســی دیــگه عوض نمیکــنم…
❤مــن؛❤
روزای سخــت با تـــو رو
با روزای خــوب کنار کســی دیگه عــوض نمیکــنم…
❤مــن؛❤
حـتی نداشــته هایــت را
با داشتــه های کسـی دیگه عــوض نمیکنــم…
❤مــن؛❤
حتــی اگه نباشــی هم
جاتـــو با کســی عوض نمیکنــم…


غریبه
ساعت23:25---21 شهريور 1394
دلم بهانه‌گیر شده
زندگی می‌خواهد
عشق می‌خواهد
سفر می‌خواهد
هوای تازه می‌خواهد
قشنگی می‌خواهد
نه
هیچکدام از اینها را نمی‌خواهد
خوب من…
دلم تو را می‌خواهد…..


هانیه
ساعت11:26---19 شهريور 1394
وقتی دو''' قلب ''' برای یکدیگر بتپد
هیچ فاصله ای دور نیست
هیچ زمانی زیاد نیست
وهیچ عشق دیگری نمیتواند
آن دو را از هم دور کند
محکم ترین برهان عشق

'''''اعتماد'''''' است .........


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ساعت23:47---18 شهريور 1394
باز کن نغمه جانسوزی از آن ساز امشب
تا کنی عقده اشک از دل من باز امشب
ساز در دست تو سوز دل من می گوید
من هم از دست تو دارم گله چون ساز امشب


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ساعت23:47---18 شهريور 1394
” ﺩﻟـﻢ ” ﺑﻬــﺎﻧﻪ ﯼ ” ﺗـــﻮ ” ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ !
ﺗــــﻮ ﻣﯽ ﺩﺍﻧــﯽ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﭼﯿﺴﺖ؟
ﺑﻬــﺎﻧﻪ ، ﻫﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﺐ ﻫﺎ ﺧﻮﺍﺏ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﺧﯿﺲ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺩﺯﺩﺩ …
ﺑﻬــﺎﻧﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻣﯿـﺎﻥ ﺍﻧﺒـﻮﻫﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ …
ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﭘـــﯽ ﺗﻮ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺍﻧﺪ .
ﺑﻬــــﺎﻧﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺻﺒﺮﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻟﺒﺎﻧﻢ ﺳﮑـــﻮﺕ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ؛
ﺗﺎ ﮔﻼﯾﻪ ﺍﯼ ﻧﮑﻨﻢ ﺍﺯ ” ﻧﺒـﻮﺩﻧﺖ “


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ساعت23:46---18 شهريور 1394
“برای چندمین سال”
فردا برای من ، پر کارترین روز سال است
باید گره از تمام سبزه های شهر باز کنم ،
مبادا کسی تو را آرزو کرده باشد !


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ساعت23:46---18 شهريور 1394
ﻗﺼﻪ ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺪ
ﮐﻪ ﺍﺯ “ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﻥ” ﻓﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﯾﻢ
ﻭ ﺑﻪ “ﻓﺮﺍﺭ” ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﯾﻢ


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ساعت23:45---18 شهريور 1394
کاش می شد دفتری نو باز کرد
حرف دل را باید از اول نوشت
کاشکی می شد تمام درد را
در سکوتی ساده و مجمل نوشت


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ساعت23:45---18 شهريور 1394
زندگى موسيقى گنجشكهاست
زندگى باغ تماشاى خداست…
زندگى يعنى همين پروازها،
صبح ها، لبخندها، آوازها…
زندگى ذره ى كاهيست، كه كوهش كرديم


kati
ساعت13:48---17 شهريور 1394
به امید روزی که اینقد علم پیشرفت کنه که وقتی زنگ درو میزنن،دستتو بزاری تو دماغت در باز شه.
والا...دو کیلومتر باید بری،تا به آیفون برسی...خوب عزیز من اگه میخواستم این همه بدوم تا الان 5تا مدال دومیدانی جهانی داشتم...
مسئولین رسیدگی کنن...پلیییییز


kati
ساعت13:48---17 شهريور 1394
ساعت 3 نصف شب اومدم بالا در یخچالو باز کردم دنبال چیزی میگشتم
بابام سرشو از زیر پتو درآوورد گفت: یه لیوان شیر هم بخور
من که به کل تعجب کرده بودم که چطوره که به فکر منه !
پرسیدم چرا؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفت: تاریخش تا امشبه :|


kati
ساعت13:47---17 شهريور 1394
داداشم تعریف می کرد که با دوستش رفته بوده کافی شاپ ، سر میز دوستش عصبانی شده بلند گفته : خفه شو کثافت احمق عوضی بیشعور !
داداش ما هم دیده همه برگشتن دارن نگاشون می کنن ، خیلی شیک برگشته گفته : اونوقت این حرفا رو که بهت زدن ، تو چی جوابشونو دادی ؟!!
ینی آنچنان جواب ابتکاری داداشم مورب رفته تو حلق دوستش ، الان دو ساله نتونسته قهوه بخوره


kati
ساعت13:47---17 شهريور 1394
ما باقی مونده اون نسلی هستیم که اولین باری که موز خوردیم گفتیم:

عــــــــه! مزه آدامس موزی میده که!


kati
ساعت13:47---17 شهريور 1394
مرده به خدا گفت خدا چرا زنا کم زحمت میکشن ولی مردا باید مث خر کار کنن؟من میخوام زن باشم. شب میخوابه صب بیدار میشه میبینه زن شده زنش مرد شده.خوشحال میشه به شوهرش میگه تو بیرون کار کن کارای خونه با من. خلاصه ظرف میشوره,توالت تمیز میکنه,غذا میپزه,پوشک بچه رو عوض میکنه خلاصه کارای خونه دهنشو سرویس میکنه.میگه خدایا غلط کردم میخوام همون مرد باشم. شب میخوابه صب بیدار میشه میبینه هنوز زنه.میگه خدا منکه گفتم غلط کردم پس چرا هنوز زنم؟ جبرییل نازل میشه میگه خفه شو دهنتو ببند باید ۹ماه صبر کنی حامله شدی حامله.
تا این باشه دیگه از این غلطا نکنه.


kati
ساعت13:46---17 شهريور 1394
شخصی تعریف می کرد :
مدتی‌ بود دچار بی‌ هویتی و پوچی شده بودم. از همه چیز و همه کس بدم میامد ، امید به آینده هم نداشتم.
پیش هر روانشناسی‌ هم رفتم جواب نگرفتم.
به توصیه یکی‌ از دوستان نامه‌ای به یکی‌ از علمای بزرگ قم نوشتم و مشکلم را گفتم.
جواب خیلی‌ خلاصه‌ای داده بود، نوشته بود
فقط ترکیه.
من هم بارام را بستم چند هفته‌ای رفتم آنتالیا و استانبول برگشتم خیلی‌ حالم خوب شده بود .
نامه رو که دوباره خوندم دیدم نقطه تزکیه کمرنگ بوده ندیدم!.
خدا پدرش رو بیامرزه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 7 شهريور 1394برچسب:, ] [ 20:23 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .