پــایـیـزم

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

حالا که از راه رسیدی ..با من راه بیا..


پاییز جانم خوش آمدی..

مثل تو پاییز ها  و مهرها آمدند ورفتند ولی مهری نداشتند...


برگهایی افتادندولی دردی را دوا نکردند. ....


اینجا پاییز زودتر از راه رسید شاید به خاطر سردی بیش اندازه مردمانش..


اینجا باران زودتر بارید شاید به خاطر شستن اندوه دل یک مسافر...


اینجا برگ ها زودتر زرد شدند...

شاید به خاطر خاطرات سبزی که زودتر تمام شد..


پاییزم با مهرت کنار می آیم ...

با آبانـــت زندگی میکنم و آذرت را به یاد میسپارم..


قول میدهم با باران هایت سرذوق بیایم..


ودست به دامن بادهایت شوم تا غبار دلم را بشورد...


وخش خش برگ هایت خوش نواترین ترانه ام باشد.


غروب هایت را دوست خواهم داشت و


در هر طلوع صبح گاهی نظاره ات خواهم کرد ..


باشد که قول دهی پاییز خوبی برایم باشی...



نظرات شما عزیزان:

*-*
ساعت13:47---21 آذر 1394

نـذر كـرده ام
صد دور تـسبیح
"اهدنا الصراط المستقیم" بخوانم
شاید ایـنبار
مسیــرَم به کـربلا افتاد
حــســیــن جــان ...
آقــا ...
اشــکـــ در بــســاطــم نــیــســت...
عــرق شــرم قــبــول مــیــکــنــی ؟ ...



*-*
ساعت13:27---20 آذر 1394

کنارم که هستي زمان هم مثله من دستپاچه ميشود
عقربه ها دوتا يکي ميپرند

اما همين که ميروي...

تاوان دستپاچگيه ساعت را هم من بايد بدهم
جانم را ميگيرند ثانيه هاي بي تو.!.



هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت11:35---16 آذر 1394
برای عاشق شدن

نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت ،

برای عاشق شدن

باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت !
پاسخ:✿♥


هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت11:34---16 آذر 1394
رویا هایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند

اما همیشه شیرین اند

مثل رویــــای بـــــــــــودن تو …!
پاسخ:✿♥


هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت11:34---16 آذر 1394
بادی بذر تـو را در دلـــم انداخـــت و ُ رفــت

من مانـــده ام و ُ این ریشــه ی قطــور دلــدادگی

و هـــزار جــوانه ی شــکفته از یـادَت
پاسخ:✿♥


سرباز
ساعت11:38---11 آذر 1394
من که کاری به کار کسی نداشتم !
انتهای خیابان پاییـز
نشسته بودم
شعرم را مینوشتم
از راه که رسیدی ..
اصلا مشخص بود
با قصد و ‌غرض آمده‌ای !
حالا خوب شد؟
عاشقت شدم ...
راحت شدی ... ؟


*-*
ساعت16:07---24 آبان 1394
تو تا کسی نشسته بودیم

یارو داشت سیگار میکشید
.
.
.

بهش گفتم :

هیچ میدونی 30 درصد ضررش به تو میرسه 70 درصدش به من

گفت : خب بیا تو بکش

تا حالا تو عمرم اینجوری قانع نشده بودم!!


*-*
ساعت16:05---24 آبان 1394
جالب بود بازم بسر بهم مرسی بابای
پاسخ:ممنون


*-*
ساعت19:51---21 آبان 1394
عملکرد چهار ساعته ما در کنکور
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ده بیست سی چل پنجاه شصت هفتاد هشتاد نود صد،
آش ماش بیرون باش بیسکویت بخور ساکت باش...


خب گزینه ج! ^__^


mostafa
ساعت10:43---15 آبان 1394
معنی عشق!
دختر ۵ ساله‌ای از برادرش پرسید :معنی عشق چیست ؟؟

برادرش جواب داد :
عشق یعنی تو هر روز شکلات من را ، از کوله پشتی مدرسه‌ام بر میداری ،
و من هر روز بازهم شکلاتم را همانجا میگذارم

پاسخ: ممنون از حضورتون


دلسوختگان
ساعت19:19---14 آبان 1394
سلام مهربانوی مهربان . . .
وبتون زیبا و مطالب عالی هستند . . .
با افتخار لینک شدید . . .


پاسخ: سلام ممنون ،همچنین لینک شدین.


hasti
ساعت15:51---13 آبان 1394
ﺭﻓﺘﻢ ﻧﻮﻧﻮﺍﯾﯽ ﺳﻨﮕﮑﯽ
ﮔﻔﺘﻢ؛ ﺁﻗﺎ ﯾﻪ ﻧﻮﻥ ﺑﺪﻩ ..
.
ﺷﺎﻃﺮﻩ ﮔﻔﺖ ؛ ﮐﺪﻭﻣﻮ ﺑﺪﻡ؟
1- ﺳﻨﮕﮏ ﺳﺎﺩﻩ 600 ﺗﻮﻣﻦ
2- ﺳﻨﮕﮏ ﮐﻨﺠﺪﯼ 800 ﺗﻮﻣﻦ
3- ﺳﻨﮕﮏ ﺩﻭ ﺭﻭ ﮐﻨﺠﺪﯼ 1000 ﺗﻮﻣﻦ
4- ﺳﻨﮕﮏ ﭘﺮﮐﻨﺠﺪ 1500 ﺗﻮﻣﻦ
5_ ﺳﻨﮕﮏ ﺑﺮﺷﺘﻪ ﭘﺮ ﮐﻨﺠﺪ 1800 ﺗﻮﻣﻦ
.
ﮔﯿﺞ ﺷﺪﻡ ... ..
ﮔﻔﺘﻢ ؛ ﻣﯿﺮﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﻓﮑﺮﺍﻣﻮ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﺎﻡ ﻣﯿﺨﺮﻡ ..
.
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﻘﺪﯼ ﮐﻪ ﻧﻮﻥ ﺳﻨﮕﮏ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺁﭘﺸﻦ ﺩﺍﺭﻩ، ﺧﺪﺍ ﺷﺎﻫﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﻨﺰ ﺗﻮ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﻩ
.
ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻣﺎ ﻗﺪﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﻭ ﮔﻮﻝ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﭘﺮ ﺯﺭﻕ ﻭ ﺑﺮﻕ ﻏﺮﺑﯿﻬﺎ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺭﻧﺪ!!!!!!


hasti
ساعت15:49---13 آبان 1394
پیر منم
جوان منم
تیر منم
کمان منم
من نه منم نه من منم
منمو ننم ننمو منم
من چه منم چمن منم
چه من منم چمن ننم
چمن منم منم ننم
.
.
.
شاعر پس از مصرف شیشه.... بچه ها فرار کنین


مائده
ساعت23:47---8 آبان 1394
عشق ...
همان حس قشنگی ست که خدا داد به تـــو
و تو بخشیدی به من
تا من از بودن ِبا تو بی سبب شاد شوم ...

کاش
می دانستی من
همچو تک برگ درختی
به تن ِ
عاطفه ی سبز تو متصلــم ...

تا مرا سخت مراقب باشی


مائده
ساعت23:47---8 آبان 1394
تو تناوب یک حادثه در امن منی

تو تداوم یک فاجعه در ذهن منی

تو تمام آنکه باید هستی

تو تکامل یک ناقصه در بطن منی


بهنام
ساعت10:22---3 آبان 1394
دوست داشتن یعنی وقتی میدونه...
رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد...
حواسش هست که ناراحتت نکنه...
دوست داشتن یعنی همین...!!!


مائده
ساعت23:44---1 آبان 1394
گــاه دلم می‌گیرد ،

گــاه زندگی سخت می‌شود .

گــاه تنها ، تنهایی آرامش می آورد

گــاه گذشته اذیتم می كند ...

این " گــاه " ها ، گــهگاه تمامِ روز و شب من می‌شوند ...

آن وقت بغض راه گــلویم را می‌گیرد ... !

درست مثل همین روزهــا


مائده
ساعت23:43---1 آبان 1394
ﮔﺎﻫﯽ، «ﺧﺪﺍوند»،

ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺎ «ﺩﺳﺖ ﺗﻮ»،
«ﺩﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ»
ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﺩ،

ﻭﻗﺘﯽ،
«ﺩﺳﺘﯽ» ﺭﺍ،
ﺑﻪ «ﯾﺎﺭﯼ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﯼ»،

ﺑﺪﺍﻥ که
«ﺩﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮﺕ»
دﺭ «ﺩﺳﺖ ﺧﺪﺍﺳﺖ»


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت11:37---30 مهر 1394
✞قـَــبلنا فـِک میکردم تَنْهــایی✘خیلی ســـَــختِه✘خیلی نَحســِه✞
❄امـا الان میــفهمم تنــهایی یه حِسـِــه 【خیلــی خاصــِـه】❄
❄که خـــُـــدا داده اونـــو به کَسی که【خیلـی خواســـتِه】ツ


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت11:36---30 مهر 1394
دو دســت بــــریده اش کــــافیست . . .

بــــرای گــــــرفتن دســـت تمــــام عـــــالمیــــــان . . .

ألسَــــلاَمُ عَلَیکَــــــــ یَــــــا أبـــوُالفَضل ِ اَلعَبّــــــاس


SADAF
ساعت19:59---27 مهر 1394
نـذر كـرده ام
صد دور تـسبیح
"اهدنا الصراط المستقیم" بخوانم
شاید ایـنبار
مسیــرَم به کـربلا افتاد
حــســیــن جــان ...
آقــا ...
اشــکـــ در بــســاطــم نــیــســت...
عــرق شــرم قــبــول مــیــکــنــی ؟ ...


مائده
ساعت18:08---26 مهر 1394
کنارم که هستي زمان هم مثله من دستپاچه ميشود
عقربه ها دوتا يکي ميپرند

اما همين که ميروي...

تاوان دستپاچگيه ساعت را هم من بايد بدهم
جانم را ميگيرند ثانيه هاي بي تو.!.


مائده
ساعت18:06---26 مهر 1394
گــاه دلم می‌گیرد ،

گــاه زندگی سخت می‌شود .

گــاه تنها ، تنهایی آرامش می آورد

گــاه گذشته اذیتم می كند ...

این " گــاه " ها ، گــهگاه تمامِ روز و شب من می‌شوند ...

آن وقت بغض راه گــلویم را می‌گیرد ... !

درست مثل همین روزهــا


samaneh
ساعت17:58---26 مهر 1394
✔ وقـــــتے تــو ایــن سِــــن
بـخـــاطر فِــــشار عَصـبے
دســـــتـات بِــــلرزه ✋
بـدون داغـــــونے ✘
.....


samaneh
ساعت17:57---26 مهر 1394
سلامتی اون چندتا شونه که تابوت من رو شونه،
سلامتی صدای صوت قرآن یه بینوا,
سلامتی اشکا,
سلامتی خاکا,
سلامتی سنگا,
سلامتی دل کندنا,
سلامتی بغض کردنا,
سلامتی تنهایی زیر خاک,
سلامتی روزیکه نیستم,
سلامتی روزیکه همه فراموشم میکنید


samaneh
ساعت17:57---26 مهر 1394
ﺩﻳﺸَﺐ ﺧــــــﺪﺍ آﺭﻭﻡ ﺻِﺪﺍﻡ ڪﺮﺩﻭ ﮔﻔــــــﺖ : ﺧــــــــــــﻮﺍبــــــــــــ

یاقوت
ساعت23:56---25 مهر 1394
مه ی وجودت...
عـشـق

هـمـیـن اسـت کـه بـخـواهـی . . !

چـه سـه چـرخـه ی کـوچـکـی را

چـه هـکـتـارهـا زمـیـن

چـه زنـی را

چـه مـردی را . . !

عـشـق کـم و زیـاد نـدارد،

عـشـق

یـعـنـی هـر چـیـزی کـه

بـا "هـمـه ات" بـخـواهـی .


غریبه
ساعت23:29---24 مهر 1394
پشت ِ شعرهایم قالیچه می بافی بانو

دست های ظریفت را رج به رج روی واژه هایم بکش

این شعر دست بافت ِ توست…


˙·•●♥ℬαℛαη♥●•·˙
ساعت9:57---23 مهر 1394
בنیــآے بـבوלּ
تــُـو

شباهَتـــ عَجیبــے بــا ایـלּ غـُروبــْ هـآے لـَعنتـے
בارב

בلـ♥ـگیـر و בلْ گیــر و בلْ گیــ ــر


˙·•●♥ℬαℛαη♥●•·˙
ساعت9:56---23 مهر 1394
آدم وقتی یه حس تکرار نشدنی

رو با یکی تجربه می کنه

دیگه اون حس رو نمی تونه با کسی تجربه کنه

بعضی حس ها خاص و ناب هستند

مثل بعضی آدم ها...!


˙·•●♥ℬαℛαη♥●•·˙
ساعت9:56---23 مهر 1394
گریه کار کمی است

برای توصیف نداشتنت . . .

دارم به رفتار پر شکوهی

شبیه به

مرگ

فکر می کنم. . . !




hasti
ساعت15:23---21 مهر 1394
و برنامه آشپزی گفت امروز با در دسترس ترین مواد یک غذای خوشمزه میپزیم
.


.


.

مواد لازم: پنیر ماسکارپونه،کاسترد،پنیر گودا، فلفل چیلی، نان تورتیلاo-O


hasti
ساعت15:21---21 مهر 1394
ﻣﺮﺩ ﺯﻧﺪگی ﺑﺎﻳﺪ:
ﻗﺪ ﺑﺎﻻی ۱۸۵
ﭘﻮﻟﺪﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺭ
آﺷﭙﺰﻳﺶ ok
ﻇﺮﻓﺎ ﺭﻭ ﻣﺮتب ﺑﺸﻮﺭﻩ
ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﺶ ﺑﮕﻪ ﻫﺮچی ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺑﮕﻪ !
ﺩﺧﺘﺮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﻣﻮﺍﻓﻘﻴﻴﻴﺪ؟؟؟
ﺗﺎ افسانه های ﺑﻌﺪﯼ ﻫﻤﺘﻮﻥ ﺭﻭﺑﻪ ﺧﺪﺍﻣﯿﺴﭙﺎﺭﻡ


hasti
ساعت15:17---21 مهر 1394
سلام خرشانس





.
.
.



.
.

ببخشیـــد با همسر آیندم بودم

شما به کارت برس!!!


hasti
ساعت15:14---21 مهر 1394
دقت کردین تو زمستون اگه ساعت 7 بعدازظهر بیای بشینی پای اینرنت بعد از پنج ساعت میبینی تازه ساعت هفت و ربعه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حالا اگه تابستون بود دو روز میگذشت...


hasti
ساعت15:12---21 مهر 1394
اقا سریال کیمیا رو دیدید؟!!
طرف با دوربین دیجیتال از تظاهرات مردم عکس می گرفت 0__0
اون زمان تو خود کارخونه دوربین سازی بوق هم ایده یه چنین دروبینی به ذهن هیچ کس نرسیده بود چه برسه به ساختنش وفروشش تو ایران اون زمان
یعنی سریال سازی ایرانی همیشه باید سوتی داشته باشه، نقل مجلس خانواده بشه


hasti
ساعت15:11---21 مهر 1394
حال اکثر ماها اینروزا اینجوریه:

نه حوصله کسی رو داریم!!!

نه دلمون میخواد تنها باشیم!!

حس بدیه...


hasti
ساعت15:11---21 مهر 1394
به سلامتی بالشم که همیشه
اشکامو باک کرد.!


hasti
ساعت15:10---21 مهر 1394
گاهی یک نگاه آنقدر مهربان است
که چشم رهایش نمیکند
گاهی یک عشق آنقدر ماندگار است
که زمان حریفش نمیشود
و گاهی یک دوست آنقدر عزیز است
که قلب رهایش نمیکند


˙·•●♥ℬαℛαη♥●•·˙
ساعت1:29---21 مهر 1394
حالِشونْ ڪہ اَزَتْ بهتَر بآشہ . . .
میگَن : ✌️
بیخیــــــــــالْ بآۅ …
دُرُستـْ میشہ


غریبه
ساعت22:46---20 مهر 1394
یگانه مکانی که رویاهایت در آنجا ممکن میشود،ذهن توست.

باور کن

آرزوهایت دست یافتنی است!


غریبه
ساعت22:43---20 مهر 1394
هر وقت زندگی بهت یه ضربه زد؛

آروم لبخند بزن و

بهش بگو:

جوجه همه زورت همین بود...


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:07---20 مهر 1394
جای رژ لب که رو سیگار باشه

قشنگ نیس مشتی

نشــون میــده

یه زن با تمومِ لطافتش

داره یه دردِ مردونه رو تحمل میکنه


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:07---20 مهر 1394
آره سیگار میکشم

که منت نامرد نکشم

سیگار میکشم

که از نارفیق نکشم

که بتونم غم و غصه هامو تنها رو دوشم بکشم

تو از پشت خنجر نزن

نمیخواد به فکر سلامتیه من باشی


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:07---20 مهر 1394
یه گوشه ی دِنج

یه نقطه

یه عالمه بغض

یه دنیا حرف

یه دلِ شکسته

و بی نهایت خـــاطــره

کافیست برای جوان مرگ شدن


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:06---20 مهر 1394
حالم بهم میخوره از حالم

وقتی که همه فکر میکنن شادم و

فقط تو خلوت میپیچه صدای نالَم


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:06---20 مهر 1394
نسلی هستیم که

روزا میخوابیم و شبا بیداریم

چون تاریکی شبا برامون

قابل تحمل تر از تاریکیِ روزاست


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:06---20 مهر 1394
+نارحتی؟؟

-نـه

+پس چرا مث قدیم نمیخندی؟؟

-چیز خنده داری میبنی تو زندگیم؟


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:05---20 مهر 1394
قبول دارم از من بهتر خیلیا هستن

ولی قبول کن هیچ کی مث من نمیشه

هــheـــه


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:05---20 مهر 1394
شاید یه روزی من نباشم

ولـــی

یه تیکه کلامایی

یه کارایی

یه عکسایی

یه پـُستایی از من

میسوزونه دلِ بعضیارو

مطمئنم

اونقدا هم بد نیستم که

دلتنگم نباشن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 مهر 1394برچسب:, ] [ 1:24 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .